Statistik
Vi har 170 registrerade användare.Vår nyaste användare: tomlin61
Våra användare har skrivit totalt 10075 inlägg i 1449 ämnen
Vem är online
Totalt 3 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 3 gäster. Inga
Flest användare online samtidigt: 80, den sön 20 okt 2024 - 18:35
Toppförfattare
Mango | ||||
Dahlin | ||||
Dornier 335 | ||||
Athena | ||||
Daphne | ||||
Adonis | ||||
Magnus_Castor | ||||
The Good Man | ||||
Cúchulainn | ||||
Cooper |
Tips: Handelsskepp
+2
Mango
Magnus_Castor
6 posters
Hansan :: Öppet Forum :: Allmänt snack
Sida 1 av 1
Tips: Handelsskepp
För närvarande kan man ha max 160 handelsskepp.
I en kommande uppgradering - månader? - är denna gräns höjd till 180 handelsskepp. Dessutom kan man få extra skepp beroende på vänskapslistan.
Det verkar som det är ganska lugnt i spelet så passa på och samla guld. För att köpa båt nummer 161 till och med båt 180 behöver du 42 miljoner guld plus några miljoner extra för militärkostnad ifall man blir överfallen.
Min källa till siffrorna är wikisidan över lastskepp
Vänligen
MC
I en kommande uppgradering - månader? - är denna gräns höjd till 180 handelsskepp. Dessutom kan man få extra skepp beroende på vänskapslistan.
Det verkar som det är ganska lugnt i spelet så passa på och samla guld. För att köpa båt nummer 161 till och med båt 180 behöver du 42 miljoner guld plus några miljoner extra för militärkostnad ifall man blir överfallen.
Min källa till siffrorna är wikisidan över lastskepp
Vänligen
MC
Magnus_Castor- Ålder : 59
Bor : Arlöv
Antal inlägg : 416
Sv: Tips: Handelsskepp
Tackar för siffrorna, M_C
Har precis kämpat mig upp till de magiska 160 skeppen, så nu är det bara att ta nya tag.
Bra att ha något att kämpa mot, men hade hoppats att jag nu kunde skramla ihop en buffert till eventuella konflikter.
Jaja, hej å hå kämpa på
Har precis kämpat mig upp till de magiska 160 skeppen, så nu är det bara att ta nya tag.
Bra att ha något att kämpa mot, men hade hoppats att jag nu kunde skramla ihop en buffert till eventuella konflikter.
Jaja, hej å hå kämpa på
Mango- Ledare
- Ålder : 48
Bor : Umeå
Antal inlägg : 2123
Tack MC för den här informationen!
Jag har ju "bara" 37,6 miljoner guld (skryt ) så jag får ta och spara ihop lite för att kunna köpa alla på en gång
Jag har ju "bara" 37,6 miljoner guld (skryt ) så jag får ta och spara ihop lite för att kunna köpa alla på en gång
Tack tack! Jag har 161 handelsskepp och just nu samlar jag så att jag kan köpa alla på en gång. 180 handelsskepp är till och med lite för lite vad jag behöver - skulle behöva 250 st
halt- Antal inlägg : 25
Om man har 119 handelsskepp då hur mycket kostar det då?
risande- Ålder : 32
Antal inlägg : 140
Hansan :: Öppet Forum :: Allmänt snack
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet