Hansan
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Statistik
Vi har 170 registrerade användare.
Vår nyaste användare: tomlin61

Våra användare har skrivit totalt 10075 inlägg i 1449 ämnen
Vem är online
Totalt 2 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 2 gäster.

Inga

Flest användare online samtidigt: 23, den ons 22 sep 2021 - 2:17
Kartor

bobo-Ansökan Godkänd

Gå ner

bobo-Ansökan Godkänd Empty bobo-Ansökan Godkänd

Inlägg av Mango sön 20 apr 2014 - 18:14

20.04.2014 14:28:58 bobo vill bli medlem i alliansen och skriver följande meddelande:


hej, jag är en ganska ny och aktiv spelare som är intresserad utav att gå med i allians hansan om jag uppfyller era intagningskrav.

20.04.2014 18:12:00 Mango skrev:
Hejsan bobo!

Härligt att du ser nått intressant i vår lilla allians, och vill bli en del av vår gemenskap Smile
Här är ett utdrag från Hansans hemsida(http://allians-hansan.webs.com/), punkter som vi önskar få svar på så vi vet vem vi släpper in i alliansen.

Vem du är
Hur gammal du är
Dina städer med koordinater
Varför du vill bli medlem i Hansan
Tidigare erfarenheter av andra allianser
Om du tidigare haft kontakt med någon i Hansan
Om du har pågående konflikter med andra spelare

Får jag bara svar på dessa frågor så borde du vara inne i ett nafs Smile

Eftersom du redan skickat en ansökan så behöver du bara skicka ett vanligt meddelande med de kompletterande uppgifterna.

Hare gott så hörs vi!
Mango
Inrikesminister i Hansan


Senast ändrad av Mango den tis 22 apr 2014 - 13:38, ändrad totalt 1 gång
Mango
Mango
Ledare
Ledare

Ålder : 48
Bor : Umeå
Antal inlägg : 2123

Till överst på sidan Gå ner

bobo-Ansökan Godkänd Empty Sv: bobo-Ansökan Godkänd

Inlägg av Mango tis 22 apr 2014 - 13:35

20.04.2014 21:02:05 bobo skrev:
Jag är 17 år och studerar på gymnasiet i första ring. Jag vill bli medlem i Hansan därför att jag tror att jag kommer passa in där eftersom att Hansan är en allians som tror på fred och samarbete. Jag var med i United Players innan jag ansökte till er, jag lämnade dem för att ansöka till er som jag tror är en bättre allians för mig. Jag har inte haft någon tidigare kontakt överhuvudtaget med någon i Hansan. Jag har inte några pågående konflikter med andra spelare på Ikariam.

Detta är en lista på mina fem städer:

Athen 48:46
Delfi 47:46
Sparta 48:45
Argos 47:45
Olympia 47:46

Säg till om jag inte svarat ordentligt på era frågor så försöker jag komplettera det Smile

22.04.2014 13:32:44 Alliansen Hansan har godkänt din ansökan om medlemskap och skickar följande meddelande:


Hejsan bobo!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte svarat tidigare.
Det har varit mycket IRL.

Välkommen till Hansan:)
Du är nu provmedlem, vilket du kommer att vara i en månad.
Enda skillnaden är att du inte har möjlighet att se stadslistan på övriga medlemmar.

En länk till Hansans forum(som delvis delas med vår allians på Alpha) hittar du i din ambassad, Interna allianssida, och till höger om soldaten.
____________________________________________________________
Viktigt att du registrerar dig där inom 72h från det att du blev accepterad som medlem.
____________________________________________________________
När du ska registrera dig så kommer det upp "Hansan-Registreringsavtal".
Läs igenom det och meddela därefter mig att du gjort det.

Här är en länk till en del av Hansans forum som bl.a. tar upp vilka regler och riktlinjer som vi vill man ska följa som medlem:
https://hansan.swedishforum.net/alliansen-regler-riktlinjer-f1/arbetsbeskrivning-for-ledningen-t5.htm

Om du har några funderingar runt forumet så kan du vända dig till mig(jag är ingen hejare på det hela, men kan försöka hjälpa dig så gott jag kan).
Hansan finns även på Facebook. Har du ett konto där, titta gärna in och passa då på att trycka på "Gilla-knappen" Adressen dit är:
https://www.facebook.com/Allians.Hansan

Du är varmt välkommen till oss!
Hoppas verkligen att du ska trivas.

Hare bra så hörs vi!
Mango
Inrikesminister i Hansan

Mango
Mango
Ledare
Ledare

Ålder : 48
Bor : Umeå
Antal inlägg : 2123

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet