Hansan
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Statistik
Vi har 170 registrerade användare.
Vår nyaste användare: tomlin61

Våra användare har skrivit totalt 10075 inlägg i 1449 ämnen
Vem är online
Totalt 1 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 1 gäst.

Inga

Flest användare online samtidigt: 23, den ons 22 sep 2021 - 2:17
Kartor

wwww-Ansökan Godkänd

2 posters

Gå ner

wwww-Ansökan Godkänd Empty wwww-Ansökan Godkänd

Inlägg av Mango tis 24 jun 2014 - 23:29

21.06.2014 14:32:10 wwww vill bli medlem i alliansen och skriver följande meddelande:


Hej jag söker en allians där jag vara mig själv och vara fridfull och jag tror att denna alliansen passar mig

21.06.2014 23:40:25 Charlottenburg skrev:
Vidarebefordrar en konversation med en spelare som vill bli medlem.
/M


Tack för ditt svar! Jag vidarebefordrar det till Mango. Men du behöver klicka på en viss "ansök"-knapp för att en formell ansökan ska gå iväg. Det kan vara så att du mäste lämna (eller upplösa...) din nuvarande allians för att du ska se den knappen.

Mvh
Charlottenburg


Den 21.06.2014 23:34 skrev wwww:
wwww från alliansen paradox2 skriver följande meddelande:


Vem du är
Hur gammal du är
Dina städer med koordinater
Varför du vill bli medlem i Hansan
Tidigare erfarenheter av andra allianser
Om du tidigare haft kontakt med någon i Hansan
Om du har pågående konflikter med andra spelare

[quoteJag heter wwww. Ja är 14 år. Min stad polis ligger på 47:49. Dom passar min spel stil. Jag är från alpha och har varit med i Hansan där annars har jag från många andra allianser i fickan. Jag har haft kontakt med Mango på alpha. Jag har inga konflikter här på Delta[/quote]

22.06.2014 0:02:29 Mango skrev:
Hejsan wwww!
Ser att du skickat ansökan+att du skrev till charlottenburg lite info som vi vill ha:)
Men eftersom du har startat en egen allians går det inte att släppa in dig.
Så du måste skrota din allians och skicka en ny ansökan ifall du fortfarande vill joina Hansan.

Vi hörs!
Mango

24.06.2014 6:49:10 wwww vill bli medlem i alliansen och skriver följande meddelande:


Jag heter wwww. Ja är 14 år. Min stad polis ligger på 47:49. Dom passar min spel stil. Jag är från alpha och har varit med i Hansan där annars har jag från många andra allianser i fickan. Jag har haft kontakt med Mango på alpha. Jag har inga konflikter här på Delta
Mango
Mango
Ledare
Ledare

Ålder : 48
Bor : Umeå
Antal inlägg : 2123

Till överst på sidan Gå ner

wwww-Ansökan Godkänd Empty Sv: wwww-Ansökan Godkänd

Inlägg av Magnus_Castor tor 23 apr 2015 - 9:01

Jag har fått följande info angå www:

Den 23.04.2015 8:33 skrev tofo:
> Hejsan
>
> Har fått info om att ni har tagit in wwww i er allians. I god kamratskap vill jag varna er för honom, han är inte att lita på. Han har upprepande gånger blivit fälld för multikonton trots att han varje gång sagt att han har ändrats. Han har också flertal gånger brutit sådant han lovat och andra avtal och har även anfallit sin egen allians med sina multikonton.
>
> Jag vill klargöra att jag inte säger åt er vad ni ska göra utan jag vill bara varna er för honom, han är ingen man vill ha i sin allians och han är inte att lita på. Jag vill också klargöra att jag endast har emot honom, inte HNS som allians.
>
> Jag hoppas ni tar min varning på allvar och att du och dina allianskamrater har en underbar dag.
>
> Mvh/Tofo
Magnus_Castor
Magnus_Castor

Ålder : 58
Bor : Arlöv
Antal inlägg : 416

Till överst på sidan Gå ner

wwww-Ansökan Godkänd Empty Sv: wwww-Ansökan Godkänd

Inlägg av Mango tor 23 apr 2015 - 18:35

Absolut, personer som inte håller sig till reglerna har inget hos oss att göra.
Men ha bara i åtanke att wwww har ett konto på forumet, och är aktiv även här på forumet, så han läser säkert det som skrivs.
Mango
Mango
Ledare
Ledare

Ålder : 48
Bor : Umeå
Antal inlägg : 2123

Till överst på sidan Gå ner

wwww-Ansökan Godkänd Empty Sv: wwww-Ansökan Godkänd

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet