Hansan
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Statistik
Vi har 170 registrerade användare.
Vår nyaste användare: tomlin61

Våra användare har skrivit totalt 10075 inlägg i 1449 ämnen
Vem är online
Totalt 1 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 1 gäst.

Inga

Flest användare online samtidigt: 23, den ons 22 sep 2021 - 2:17
Kartor

Anarki-Ansökan-Godkänd

Gå ner

Anarki-Ansökan-Godkänd Empty Anarki-Ansökan-Godkänd

Inlägg av Mango fre 31 aug 2012 - 15:40

25.08.2012 22:22:47 Anarki vill bli medlem i alliansen och skriver följande meddelande:

Hej

Jag är 47 år och söker inträde i er allians, men jag vet att jag är väldigt liten och så men jag har spelat länge på gamma serven , är med i FSO som ligger etta med samma spelar namn
Anarki, Mina städer ligger på 55:53 och 55:54 56:51, jag ligger inte i någon fejd?
Jag vill gå med er då jag tycker ni verkar vara en allians i min smak, liknande frisnickarorden som jag är med i på Gamma, ni verkar vara en lagom allians med en mycket snygg allians sida må jag säga, vad det gäller forumet, ska jag ärligt säga att jag inte har något problem med att vara med där, men ibland Pgr av jobb har jag svårt att göra mer än att bygga, men jag lovar att jag är inne minst en gång om dagen.

Ja om det är mer frågor eller så,,kontakta mig gärna, jag hoppas att jag kan få tjänstgöra i er allians och göra alliansen större och bättre! Även om mitt spelarnamn kan tolkas annorlunda ; )

Med vänlig hälsning, anarki (Janne)

31.08.2012 15:35:08 Alliansen Hansan har godkänt din ansökan om medlemskap och skickar följande meddelande:


Hej Janne(Anarki)!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte svarat tidigare.
Det har varit mycket IRL.

Välkommen till Hansan:)
Du är nu provmedlem, vilket du kommer att vara i en månad.
Enda skillnaden är att du inte har möjlighet att se stadslistan på övriga medlemmar.

En länk till Hansans forum(som delvis delas med vår allians på Alpha) hittar du i din ambassad, Interna allianssida, och till höger om soldaten.
____________________________________________________________
Viktigt att du registrerar dig där inom 72h från det att du blev accepterad som medlem.
____________________________________________________________
När du ska registrera dig så kommer det upp "Hansan-Registreringsavtal".
Läs igenom det och meddela därefter Daphne att du gjort det.

Här är en länk till en del av Hansans forum som bl.a. tar upp vilka regler och riktlinjer som vi vill man ska följa som medlem:
https://hansan.swedishforum.net/alliansen-regler-riktlinjer-f1/arbetsbeskrivning-for-ledningen-t5.htm

Om du har några funderingar runt forumet så kan du vända dig till Daphne eller mig(jag är ingen hejare på det hela, men kan försöka hjälpa dig så gott jag kan).
Hansan finns även på Facebook. Har du ett konto där, titta gärna in och passa då på att trycka på "Gilla-knappen" Adressen dit är:
https://www.facebook.com/Allians.Hansan

Du är varmt välkommen till oss!
Hoppas verkligen att du ska trivas.

Hare bra så hörs vi!
Mango
Inrikesminister i Hansan
Mango
Mango
Ledare
Ledare

Ålder : 48
Bor : Umeå
Antal inlägg : 2123

Till överst på sidan Gå ner

Anarki-Ansökan-Godkänd Empty Sv: Anarki-Ansökan-Godkänd

Inlägg av Mango tis 8 okt 2013 - 20:08


Noterade aldrig när Anarki lämnade oss(eller om jag gav honom kicken), men nu har han återvänt i alla fall:D 
07.10.2013 13:44:53 Anarki vill bli medlem i alliansen och skriver följande meddelande:


Hej!

Efter en lång semester är jag tillbaka! Ser att jag nu är ute i kylan Sad
Söker mig tillbaka till er nu, då jag tycker att Hansan är bäst! Hoppas ni vill ta mej tillbaka!

Anarki
08.10.2013 16:21:00 Alliansen Hansan har godkänt din ansökan om medlemskap och skickar följande meddelande:


Hej!
Roligt att du är åter Smile
Självklart släpper jag in dig i värmen igen Smile

Hade!
Mango
Mango
Mango
Ledare
Ledare

Ålder : 48
Bor : Umeå
Antal inlägg : 2123

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet